Szukaj:


Niedziela, 24 Września 2017




COTY POKAZAŁO SPOSÓB NA DUŻE WZROSTY SPRZEDAŻY - Technologia, która maksymalizuje ekspozycję


Firmy Coty i Pro Business Solutions wspólnie przedstawiły prezentację „WYEKSPONUJ SIĘ ALBO ZGIŃ” (do pobrania w linku poniżej), opisującą działania, które wpływając na poprawę ekspozycji, wygenerowały znaczący wzrost sprzedaży. Pro Business Solutions jest twórcą unikatowego systemu do kontroli ekspozycji na podstawie zdjęć, o nazwie  PRO.Display i jednocześnie  był partnerem Retail Summit 2017 – najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego wydarzenia polskiego sektora handlu oraz FMCG.

PRO.Display – unikatowy system kontroli ekspozycji na podstawie zdjęć, którego twórcą jest Pro Business Solutions – używany jest już w 12 krajach Europy.
Z systemu korzystają m. in. firmy COTY, CocaCola czy Red Bull.

– W handlu rządzi prosta zasada: „klient kupi to, co widzi”, dlatego dla każdej firmy z sektora FMCG, kluczowym elementem zwiększającym sprzedaż jest poprawne wystawienie ekspozycji z optymalnym rozłożeniem produktów. W czasach nasilonej konkurencji i walki o zysk, posiadanie wiedzy o rzeczywistej sytuacji rynkowej „tu i teraz” jest kluczem do sukcesu. Praca na danych sprzed kilku tygodni lub wiara w deklaracje pracowników już nie wystarczają, bo nie dają szansy na szybkie działanie. Właśnie temu służy rozwiązanie PRO.Display, oparte o audyt zdjęciowy – tłumaczy Adam Beniowski, Prezes Pro Business Solutions. – Pozwala ono na kompleksową analizę i ocenę efektywności sprzedaży, a tym samym zoptymalizowanie procesu dystrybucji towarów w punktach handlowych – dodaje.

Jak to działa
System pozwala przeprowadzić badania oparte o technologię zdjęciową. Wystarczy, że handlowiec wykona telefonem zdjęcie ekspozycji w sklepie i prześle je za pomocą systemu, a na jego podstawie zostanie dokonana ocena. PRO.Display pozwala nie tylko odpowiedzieć na pytanie czy towar jest dostępny w sklepie, ale też w której jego części oraz czy został prawidłowo wyeksponowany. Dzięki temu można sprawdzić, w jakim stopniu został wdrożony planogram, ile wynoszą udziały półkowe, a także ocenić widoczność materiałów POS i realizację kampanii promocyjnej.

Korzyści z wprowadzenia systemu
– System ten pozwala w sposób spójny mierzyć egzekucję w punkcie sprzedaży i wpływać na jej polepszenie. Z kolei m.in. lepsza ekspozycja, przełożyła się na wzrost sprzedaży sklepów i była o 15-20 punktów procentowych większa niż gdzie indziej – mówi Adam Olakowski, kierownik ds. wsparcia sprzedaży w COTY POLSKA.

PRO.Display może być także wykorzystywane w ramach niefinansowej motywacji zespołu sprzedażowego. System weryfikuje 100 proc. ekspozycji handlowca, jasno wskazując, czy została poprawnie wykonana. Określa też popełnione przez niego błędy. Doświadczenia z wdrożeń pokazują, że szybka weryfikacja i jednoznaczne wskazanie oczekiwań wpływają na wzrost efektywności przedstawicieli handlowych.

Firmy korzystające z aplikacji PRO.Display deklarują następujące korzyści biznesowe:
•    Wzrost sprzedaży
•    Optymalizację budżetu ekspozycyjnego
•    Zwiększenie efektywności pracowników
•    Lepszą kontrolę realizacji kontraktów z detalistami

•    Prezentacja Pro Business Solutions – partnera Retail Summit 2017 – jest dostępna tutaj.

•    Więcej informacji o rozwiązaniu PRO.Display można znaleźć na stronie:

http://pro-display.eu/pl/
natomiast o kongresie pod adresem:
http://retail-conferences.com/






Komentarze:



Przeboje FMCG 2017



Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu