Szukaj:


Sobota, 29 Kwietnia 2017




2016-10-04

DS w usportowionej wersji


W ramach swojej marki premium Citroën wprowadza do sprzedaży linię DS Performance, dostępną we wszystkich modelach.
 
– Źródłem inspiracji są dla nas nasi klienci. Niektórzy z nich, zwłaszcza „gentlemasn drivers” lub „ladies drivers”, szukają auta będącego połączeniem sportowego charakteru 
i wyrafinowania. Stąd pomysł stworzenia samochodu w stylu GT – powiedział Éric Apode, dyrektor ds. produktów i rozwoju DS.
 
Wersja jest oferowana 
z czarnym dachem połączonym z określoną paletą kolorów nadwozia. Nowe, duże, lśniące czernią koła (w rozmiarze 17, 18 lub 19 cali, zależnie od modelu) z logo „DS” na karminowym tle dodatkowo podkreślają ekskluzywny charakter i osobowość tej wersji.  Wyrafinowanie oraz dbałość o szczegóły są kluczowymi wartościami marki DS. Ich doskonałą ilustracją jest stworzona specjalnie dla nowej edycji tapicerka z groszkowanej skóry i tkaniny Dinamica. Siedzenia zostały ozdobione wewnętrznymi szwami z akcentami: karminowym, białym i złotym. Ponadto oparcia przednich foteli wzbogacono ekskluzywnym dodatkiem 
w postaci wyszywanego napisu „DS. Performance Line”.  
 





Komentarze:



Przeboje FMCG 2017



Wysoki zwrot z inwestycji i niskie koszty posiadania dla rozwiązań firmy Epicor

Według raportu Aberdeen Group firma Epicor oferuje średniej wielkości przedsiębiorstwom wzrost wartości wykraczający poza najlepsze w klasie standardy

Alcatel-Lucent wprowadza pierwszą na świecie „zieloną” platformę DSL

Platforma Intelligent Services Access Manager (ISAM) firmy Alcatel-Lucent zapewnia większą przepustowość przy 25.procentowej oszczędności energii

Dwa kontrakty Wincanton warte 100 mln funtów

Grupa Wincanton ogłosiła zawarcie dwóch prestiżowych kontraktów, które mają przynieść obroty przekraczające 100 mln funtów. Umowy dotyczą współpracy z firmą spożywczą H.J. Heinz oraz producentem sprzętu AGD i RTV - Panasonic


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu