Szukaj:


Sobota, 29 Kwietnia 2017



2017-04-28
2017-04-27
2017-04-26

-->

Raport z regionu


2017-03-16

Koguty bez cenzury

– Dzisiaj nie wystarczy już upiec pyszne ciasto. (...) Trzeba umieć snuć opowieść, która sprawi, że firma stanie się rozpoznawalna. My postawiliśmy na koguta – opowiada Iga Sarzyńska.
2017-03-16

Sklep nie lubi stagnacji, lubi zmiany

Można postawić na produkt, atmosferę, obsługę. Ceną przecież nie da się konkurować z marketami.– mówią właściciele lubelskich sklepów.
2017-03-16

Wszystko zaczęło się od cytrusów

Lemonex powstał w zimie 1992 roku. Założyło go trzech studentów. Po 25 latach firma doszła do obrotów rzędu kilkunastu milionów złotych miesięcznie.
2017-02-17

Szanujemy zdrowie i czas klientów

Czasem ten sam towar można kupić taniej w hurtowni niż bezpośrednio od producenta. Relację z dostawcami buduje się latami – mówi Helena Męzińska, która od 1992 roku prowadzi na olsztyńskich Jarotach sklep ze zdrową żywnością Zieleniak.
2017-02-17

Sklep, a czasem i hurtownia

W Piszu mocnych graczy nie brakuje. Kaufland, Biedronka czy Lidl to spore zagrożenie dla lokalnych detalistów. Niektórzy już zamknęli biznesy, inni szukają dodatkowych źródeł dochodu. Państwo Alina i Jerzy Stomscy nie tylko prowadzą własny sklep, ale również zaopatrują w mięso i wędliny stołówki szkolne, a w okresie letnim ośrodki wczasowe.
2016-11-02

Sprzedawczyni na wagę złota

Pomimo że na terenie województwa śląskiego mieszka blisko 
5 milionów ludzi, tutejsi detaliści mają problemy z pracownikami.
2016-10-04

Świętokrzyskie hurtem mocne

W każdej, nawet niedużej miejscowości, znajdziemy kilka firm, dostarczających towar do sklepów spożywczych, ale nie tylko.
2016-08-29

Mili i swojscy

Wielkopolska to ciągle region olbrzymich możliwości.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017






Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?



Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu