Szukaj:


Środa, 22 Listopada 2017



2017-11-22
2017-11-17
2017-11-16



2017-06-28

SM Mlekpol rusza z konkursem konsumenckim


Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych.


Do 24 września 2017 roku  każdy uczestnik konkursu „Weź Milko na drogę”, ma szansę wygrać atrakcyjną nagrodę. Jest ich 84. Konkurs podzielony jest na tygodniowe rundy tematyczne. Jest m.in.: tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy czy tydzień górski. W każdym z nich można wygrać 7 różnych atrakcyjnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe. Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Dodatkowo powstanie Mapa aktywnej Polski Milko. Konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności. Milko doda własne przykłady i zabawne inspiracje w formie zdjęć i clipów video.

Rund konkursowych jest 12. – Zaczynamy tygodniem rowerowym, kończymy tygodniem w pracy. Po szczegóły i przede wszystkim regulamin zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Nowe, smukle kartoniki Milko o pojemności 330 ml doskonale wpisały się w trend „on the go”. Od wiosny tego roku napoje fermentowane Milko są jeszcze zdrowsze. Udoskonalona receptura nie zawiera syropu glukozowo – fruktozowego. SM Mlekpol jako propagator zdrowego stylu życia zachęca konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Wybierając jogurt, kefir lub maślankę Milko dostarczamy naszemu organizmowi porcję zdrowej, ożywczej energii. Już od 3 lipca zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl. Tam mogą podzielić się swoimi sposobami na aktywne spędzanie czasu. Tym aktywnościom powinny towarzyszyć napoje fermentowane z linii Milko – idealna, zdrowa przekąska w drodze, na wycieczce, na plaży – mówi Ewa Gromadzka
 


Przeboje FMCG 2017


Newsletter






O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu