Szukaj:


Niedziela, 25 Czerwca 2017



2017-06-23
2017-06-23
2017-06-23



2017-03-09

Marka Tchibo promuje Cafissimo mini


Kompaktowy i funkcjonalny ekspres do kawy Cafissimo mini ma nowoczesny design i dostępny jest w sześciu modnych, neonowych kolorach.

Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania w Internecie (display, wideo, mobile i social media), kinach oraz prasie (całostronicowe reklamy). W kinach prowadzone będą działania off screen – rozdawane będą ulotki w kształcie ekspresów, ponadto ekspresy będą prezentowane w specjalnie zaprojektowanych witrynach, podświetlanych w kolorach Cafissimo mini.

W trakcie 5. edycji Stylowego Maratonu Hot Moda, akcji organizowanej w różnych centrach handlowych w całej Polsce, Cafissimo mini przygotuje Strefę Kawy, gdzie uczestnicy eventów będą mogli napić się kawy i zasięgnąć informacji o produkcie. Cafissimo mini będzie także partnerem finałowej sesji fotograficznej „Stylowego Maratonu” na łamach magazynu Hot Moda.

W kampanii wezmą udział również blogerzy i vlogerzy, dodatkowo wykorzystane zostaną formaty wideo w kanałach VOD i YT.

Za kreację (kreatywną adaptację kampanii oraz lokalną komunikację w social media) odpowiada agencja DDB&tribal oraz Gutenberg Networks. Strategię i wsparcie mediowe w social media zapewnia MEDIA DDB&tribal. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative, komunikacją zajęła się agencja M-int PR.
 


Przeboje FMCG 2017


Newsletter






O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu