Szukaj:


Czwartek, 26 Maja 2016




2010-05-19

Zbuduj więź z klientem

Żeby długotrwale przywiązać konsumenta do marki, a klienta do sklepu, trzeba stworzyć z nim więź, wejść w relację, dialog. Posłuchać jego potrzeb, oczekiwań, i próbować na nie odpowiadać…
2009-08-04

Dłuższe życie wózka

Boczna wymiana akumulatora w wózku widłowym, której prekursorem była firma Still jest stosowana coraz powszechniej. Nic dziwnego, taka czynność jest znacznie wygodniejsza i bezpieczniejsza niż tradycyjna metoda z dźwigiem
2009-02-20

Tniemy telerachunki

Trudno sobie wyobrazić przedsiębiorcę, który prowadząc kilka, a nawet tylko jeden sklep, nie posiada telefonu. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że jest to element wyposażenia tak oczywisty jak kasa fiskalna. Za używanie tej ostatniej nikt jednak nie przesyła co miesiąc rachunków, które niestety w przypadku telefonu potrafią przyprawić o zawrót głowy
2009-02-19

Jedno rozwiązanie wielu problemów

Nie chciałbym, by ten artykuł wpisywał się w ogólnoświatowe lamenty na temat kryzysu, który z kolei wywołał falę nerwowych poszukiwań oszczędności na wszystkim, czym się da. Myślę, że zgodzą się Państwo z opinią, że w dobie kryzysu trzeba przede wszystkim jeszcze bardziej zakasać rękawy. Dla właściciela sklepu oznacza to również więcej godzin spędzonych „na telefonie i w internecie”. Czyli co – większe rachunki? Co to, to nie!
2009-02-17

Zakupy w internecie

Jabłko kupione w tradycyjnym supermarkecie, zanim trafi do kuchni nabywcy, przechodzi przez ręce średnio 11 osób. Ten sam towar zamówiony w Internecie dotykany jest tylko 3 razy - wynika z badań amerykańskiego internetowego sklepu spożywczego Homegrocer.com
2008-10-08

Przedstawiciele do zadań specjalnych

10 przedstawicieli handlowych, każdy zabiera właścicielowi sklepu 30 minut w tygodniu, co daje 5 godzin. Połowa dnia pracy. Jaka jest oszczędność, gdy zamiast trzech przyjedzie jeden i w dodatku tak wyszkolony, że zrobi robotę na magazynie, w statystykach i oczywiście na półce? Czy to sen? Nie. Tak pracują grupy handlowe tworzone przez Mobilis Team, z których korzystać mogą zarówno producenci, jak i dystrybutorzy. O tym co to za biznesowe czary mary rozmawiamy z Michałem Mazurczakiem, członkiem zarządu Mobilis Team
2008-09-10

Wykorzystaj wiedzę, którą już masz

Nie wiem jak Państwo, ale ja mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej, staram się omijać z daleka. Jeśli je w ogóle oglądam, to tylko… spacerując. Przykład: mecz z Niemcami podczas ostatnich Mistrzostw Europy śledziłem przez szybę pizzerii, choć przez większość drugiej połowy chodziłem od sklepu do sklepu. Przyznam, że to, co w nich odkryłem zdziwiło mnie bardziej, niż fakt, że przegraliśmy tylko 2:0.
2008-07-30

Franczyza – wiatr w żagle czy w oczy?

Jednym słowo to kojarzy się z naciąganiem czy wręcz oszustwem i wyzyskiem. Fakt, że o kilku skandalach z udziałem tego słowa słyszał w Polsce każdy przedsiębiorca. Istnieje jednak coraz liczniejsza grupa takich, dla których franczyza to początek złotej ery dla ich firm. O pułapkach i możliwościach polskiej franczyzy rozmawiamy z Adamem Wroczyńskim, dyrektorem ds. projektów w Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych
2008-07-24

Franczyza na full

Rozwijać sieć sklepów osiedlowych można na wiele sposobów: kupując konkurencję, budując nowe placówki czy zapraszając właścicieli sklepów do przyłączenia się na zasadzie franczyzy. Pierwszy sposób jest najprostszy – liczy się tylko gruby portfel. W drugim przypadku już gorzej – coraz mniej dobrych i tanich lokalizacji. W trzecim trzeba mieć magnes, który przyciągnie jak największą grupę niezależnych detalistów. Najnowszy raport „Franczyza w branży FMCG 2007/2008” daje odpowiedź, która sieć może pochwalić się największą siłą przyciągania




2016-05-23
2016-05-19
2016-05-13


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu