Szukaj:


Piątek, 20 Października 2017




CZERWONE I ORZEŹWIAJĄCE



Wino stołowe najpopularniejszej wśród Polaków marki Carlo Rossi* jest teraz dostępne w nowym, orzeźwiającym wariancie. Mowa tutaj o delikatnym, czerwonym
winie o półwytrawnym charakterze Carlo Rossi Rosso Frescato, obecnym na polskim rynku od połowy marca. Spośród innych win czerwonych wyróżnia je wyrazisty
aromat świeżych owoców oraz orzeźwiający, pobudzający zmysły smak, który ujawnia się po schłodzeniu. Wrażenie lekkiego musowania idealnie współgra
z owocową nutą, sprawiając, że jest to bardzo dobrze zbalansowane wino. Carlo Rossi Rosso Frescato pasuje do każdej okazji jako aperitif bądź jako
dodatek do posiłku. Elegancka butelka Carlo Rossi Rosso Frescato posiada praktyczne zamknięcie, które pozwala zachować orzeźwienie na dłużej.
750 ml wina zawierajęcego 9% alkoholu kosztuje ok. 20,00 zł.
BOLS

 

 


– Z badań firmy Nielsen wynika, że
Polacy najchętniej sięgają po wina
czerwone, które stanowią aż 66% win
stołowych**. Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom konsumentów, zdecydowaliśmy
się wprowadzić unikalny produkt
w tym najbardziej cenionym przez
konsumentów segmencie. Carlo Rossi
Rosso Frescato to idealna propozycja dla
wszystkich, którzy dopiero zaczynają pić
wino lub preferują wina delikatne
w smaku – mówi Andrzej Studziński
(na zdjęciu), kierownik marki Carlo Rossi
w dystrybuującej ją firmie Bols.
– W badaniach konceptowych (przeprowadzonych
przez Research International
w listopadzie 2007 na grupie 200 osób
spożywających wino w ciągu ostatnich
4 tygodni) chęć zakupu Carlo Rossi
Rosso Frescato zadeklarowało 56%
ankietowanych. To ewidentny dowód na
to, że Carlo Rossi Rosso Frescato jest
nowością, na którą konsumenci czekali
– dodaje Andrzej Studziński.

 


*deklaracja zakupu marki wg Millward Brown
SMG/KRC, październik 2008, badanie na ogólnopolskiej
losowej próbie 298 osób w wieku 18-75
lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy


** Udział ilościowy segmentu win czerwonych
w rynku win stołowych w okresie kwiecień-marzec
2009 wg Nielsen.








W pięciu smakach szybkie bezglutenowe danie

Pożywny, aromatyczny i bezglutenowy posiłek gotowy w 15 minut. To nowoczesne rozwiązanie pojawiło się jako nowość w ofercie marki Livity.

Cashotto

Cashotto to gotowy kotlet z mięsa drobiowego z dodatkiem kaszy gryczanej, prażonej cebulki oraz wątróbki drobiowej.

Sensodyne UltraSzybka Ulga

Już po 60 sekundach szczotkowania (lub wcierania pasty) ból wynikający z nadwrażliwości zębów jest mniej odczuwalny.

Hortex Leon dla dzieci

100 proc. marchewek i owoców oraz 100 proc. bananów i owoców bez dodatku cukru, pyszny smak, gęsta i aksamitna konsystencja – tak w skrócie można określić nowe linie produktów dla dzieci Hortex Leon dostępne w wygodnych, plastikowych butelkach.

Nowy trzcinowy od Cukru Królewskiego!

Producent Cukru Królewskiego wprowadza na rynek produkt w nowym większym opakowaniu: cukier trzcinowy 1 kg w papierowej torebce wzmocnionej od wewnątrz folią.

Veroni active Vitamin Water

Veroni active Vitamin Water to nowość dla aktywnych i dbających o zdrowie.

Powrót bohaterów „Krainy Lodu”

Żywiec Zdrój, by wspierać rodziców w wyrabianiu nawyku picia wody u dzieci, wprowadził kolejną odsłonę produktów dla najmłodszych.

Dwa sosy, wiele dań z Łowiczem

Dwa warianty – ciemny i jasny sos – to zupełna nowość na rynku. Idealnie sprawdzają się do wielu dań.

Smak lata

Intensywny smak wiśni w cukierkach Orbit Professional Mints XXL Cherry pomaga szybko odświeżyć oddech oraz oczyścić zęby po każdym posiłku.

Rice& More od Monini to unikalna na polskim rynku kompozycja najwyższej jakości ryżu i różnych kasz z wyjątkowych ziaren.


Przeboje FMCG 2017






Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu