Szukaj:


Poniedziałek, 22 Stycznia 2018




CZERWONE I ORZEŹWIAJĄCE



Wino stołowe najpopularniejszej wśród Polaków marki Carlo Rossi* jest teraz dostępne w nowym, orzeźwiającym wariancie. Mowa tutaj o delikatnym, czerwonym
winie o półwytrawnym charakterze Carlo Rossi Rosso Frescato, obecnym na polskim rynku od połowy marca. Spośród innych win czerwonych wyróżnia je wyrazisty
aromat świeżych owoców oraz orzeźwiający, pobudzający zmysły smak, który ujawnia się po schłodzeniu. Wrażenie lekkiego musowania idealnie współgra
z owocową nutą, sprawiając, że jest to bardzo dobrze zbalansowane wino. Carlo Rossi Rosso Frescato pasuje do każdej okazji jako aperitif bądź jako
dodatek do posiłku. Elegancka butelka Carlo Rossi Rosso Frescato posiada praktyczne zamknięcie, które pozwala zachować orzeźwienie na dłużej.
750 ml wina zawierajęcego 9% alkoholu kosztuje ok. 20,00 zł.
BOLS

 

 


– Z badań firmy Nielsen wynika, że
Polacy najchętniej sięgają po wina
czerwone, które stanowią aż 66% win
stołowych**. Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom konsumentów, zdecydowaliśmy
się wprowadzić unikalny produkt
w tym najbardziej cenionym przez
konsumentów segmencie. Carlo Rossi
Rosso Frescato to idealna propozycja dla
wszystkich, którzy dopiero zaczynają pić
wino lub preferują wina delikatne
w smaku – mówi Andrzej Studziński
(na zdjęciu), kierownik marki Carlo Rossi
w dystrybuującej ją firmie Bols.
– W badaniach konceptowych (przeprowadzonych
przez Research International
w listopadzie 2007 na grupie 200 osób
spożywających wino w ciągu ostatnich
4 tygodni) chęć zakupu Carlo Rossi
Rosso Frescato zadeklarowało 56%
ankietowanych. To ewidentny dowód na
to, że Carlo Rossi Rosso Frescato jest
nowością, na którą konsumenci czekali
– dodaje Andrzej Studziński.

 


*deklaracja zakupu marki wg Millward Brown
SMG/KRC, październik 2008, badanie na ogólnopolskiej
losowej próbie 298 osób w wieku 18-75
lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy


** Udział ilościowy segmentu win czerwonych
w rynku win stołowych w okresie kwiecień-marzec
2009 wg Nielsen.








NOWOŚĆ WINIARY w butelkach – Sosy pomidorowe w 3 pysznych odsłonach

Kuchnia śródziemnomorska swoich wielbicieli ma na całym świecie. Proste i starannie dobrane składniki to niewątpliwie tajemnica jej sukcesu.

Herbata Tylos London

Firma Vivi, wyłączny importer na Polskę prezentuje aromatyczną, ręcznie zbieraną czarną angielską herbatę Tylos Finest Ceylon.

Szynka Masarza i Pasztet Pieczony

Szynka masarza i pasztet pieczony firmy JBB Bałdyga to nowe, doskonałe produkty, które kuszą smakiem i aromatem.

Veroni active Natural Energy Drink

Do portfolio marki Veroni active dołącza Natural Energy Drink, napój energetyczny w trzech owocowych smakach, którego receptura oparta jest w 100% o naturalne składniki.

PROFI – Barszcz Czerwony

Firma Profi wprowadza w okresie przedświątecznym do dystrybucji Barszcz czerwony w świątecznym limitowanym opakowaniu.

Zdrovo – nowa marka na Święta od Ferm Woźniak

Zdrovo od Ferm Woźniak to oferta skierowana do szerokiego grona konsumentów, przygotowana z myślą o nadchodzących świętach Bożego Narodzenia.

Pierniczki Delecta z kolekcją stempelków

Mieszanka cynamonu, goździków i kolendry znalazła się w niezwykle aromatycznej nowości od marki Delecta - Pierniczki korzenny smak.

Pyszne mrożone warzywa i owoce oraz soki i nektary Hortex w nowych opakowaniach


Wyrafinowana karma

W nowej poręcznej saszetce 300 g

Nowe przekąski pod szyldem "żyję aktywnie - jem zdrowo" oraz "smaczny relaks dla aktywnych"!

Do asortymentu polskiej firmy Andrex dołączają: Pestki dyni, Słonecznik łuskany, Popcorn - ziarna do smażenia oraz Słonecznik turecki prażony solony.

Przeboje FMCG 2017






Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu