Szukaj:


Niedziela, 24 Września 2017




Dwa sosy, wiele dań z Łowiczem


Dwa warianty – ciemny i jasny sos – to zupełna nowość na rynku. Idealnie sprawdzają się do wielu dań.


Do Jasnego Sosu Uniwersalnego Łowicz wystarczy dodać na przykład ser, by mieć sos serowy do makaronu lub wrzucić do niego podsmażony boczek i żółtko jajka, żeby szybko uzyskać sos á la carbonara. Ciemny Sos Uniwersalny Łowicz przyda się do gulaszu czy schabu z sosem myśliwskim. Oba sosy nadają się do pieczenia, duszenia i podgrzewania.

Gramatura 335 g. Cena sugerowana na półce ok. 3,80 zł.

Maspex www.maspex.com


 








Smak agrestu zamknięty w butelce

Do unikatowej kolekcji polskich owocowych smaków zatrzymanych w butelkach dołącza Wyborowa Polskie Odkrycia Agrest.

W pięciu smakach szybkie bezglutenowe danie

Pożywny, aromatyczny i bezglutenowy posiłek gotowy w 15 minut. To nowoczesne rozwiązanie pojawiło się jako nowość w ofercie marki Livity.

Cashotto

Cashotto to gotowy kotlet z mięsa drobiowego z dodatkiem kaszy gryczanej, prażonej cebulki oraz wątróbki drobiowej.

Sensodyne UltraSzybka Ulga

Już po 60 sekundach szczotkowania (lub wcierania pasty) ból wynikający z nadwrażliwości zębów jest mniej odczuwalny.

Hortex Leon dla dzieci

100 proc. marchewek i owoców oraz 100 proc. bananów i owoców bez dodatku cukru, pyszny smak, gęsta i aksamitna konsystencja – tak w skrócie można określić nowe linie produktów dla dzieci Hortex Leon dostępne w wygodnych, plastikowych butelkach.

Nowy trzcinowy od Cukru Królewskiego!

Producent Cukru Królewskiego wprowadza na rynek produkt w nowym większym opakowaniu: cukier trzcinowy 1 kg w papierowej torebce wzmocnionej od wewnątrz folią.

Veroni active Vitamin Water

Veroni active Vitamin Water to nowość dla aktywnych i dbających o zdrowie.

Powrót bohaterów „Krainy Lodu”

Żywiec Zdrój, by wspierać rodziców w wyrabianiu nawyku picia wody u dzieci, wprowadził kolejną odsłonę produktów dla najmłodszych.

Dwa sosy, wiele dań z Łowiczem

Dwa warianty – ciemny i jasny sos – to zupełna nowość na rynku. Idealnie sprawdzają się do wielu dań.

Smak lata

Intensywny smak wiśni w cukierkach Orbit Professional Mints XXL Cherry pomaga szybko odświeżyć oddech oraz oczyścić zęby po każdym posiłku.

Przeboje FMCG 2017






Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu