Szukaj:


Poniedziałek, 20 Listopada 2017




Nowa wersja Regionalnych

Cukry Nyskie poszerzyły ofertę herbatników Regionalne o nową propozycję. Są nią ciasteczka owsiane z żurawiną.

Kaszka dla małych i dużych

Od września w asortymencie firmy Zott jest kaszka popularnej marki Monte.

Włoski smak po polsku

Na naszym rynku debiutuje nowa linia kaw marki Lavazza

Lato bez końca

SM Mlekpol przedłuża lato, wprowadzając na rynek dwa orzeźwiające smaki Maślanki Mrągowskiej: mango-kardamon oraz cytryna.

Psi posiłek wygodnie podany

Oferowana dotąd w puszkach mokra karma dla psów marki Rafi dostępna jest teraz również w saszetkach po 300 g.

Przekąska i zabawa w jednym

Polmlek rozszerzył portfolio adresowanej do dzieci marki Fiko, wprowadzając do niej serki homogenizowane w czteropakach z owijką.

Rosół wygodnie i szybko

Na sklepowych półkach debiutują koncentraty bulionów sygnowane marką Krakus.

Morskie świderki

Firma Tabit wprowadza na rynek kolejny wysokiej jakości makaron marki Bartolini.

Kawowy klasyk odmieniony

Najpopularniejsza w Polsce i na świecie kawa rozpuszczalna Nescafé Classic pojawia się w sprzedaży w totalnie zmienionym wydaniu.

Czas na… burgera

Chrupiące burgery z kurczaka z linii Czas na…


1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu