Szukaj:


Poniedziałek, 20 Listopada 2017




Lemoniada Kubuś Play – limitowana oferta marki

Kubuś wprowadza lemoniadę w dwóch orzeźwiających smakach, z symbolami polskich miast na etykietach napoju.

Gotowe ciasta Pizzola!

Pizzola tworzy swoje produkty na bazie tradycyjnych receptur włoskich. Posiada szeroką gamę autorskich wypróbowanych przepisów.

Fondue Serowe marki Lactima!

Fondue serowe to tradycyjna szwajcarska potrawa przygotowana na bazie gorącego sera i białego wina. Potrawa jest idealnym posiłkiem na spotkania rodzinne, czy w gronie przyjaciół.

Pierwsze na rynku BIO sezamki z czarnego sezamu

Klasyczny smak tego przysmaku firma Bio Naura wzbogaciła o pełnowartościowe białko i kwasy tłuszczowe omega-3 z nasion chia.

Wszystkie smaki Orientu w jednym pudełku

Firma Tea Brothers, wyłączny dystrybutor najwyższej jakości herbat marki Basilur, daje konsumentom okazję, by spróbowali całej gamy mieszanek z kolekcji Oriental.

Dawka energii o smaku kiwi i jabłka już w sprzedaży

Pierwszą nowością marki Red Bull w 2017 roku jest napój o smaku kiwi i jabłka. Produkt zamknięty został w zielonej puszce o pojemności 250 ml, a jego sugerowana cena wynosi 4,99 zł.

Pesso – makaron, którego nie trzeba gotować

Zakład Doświadczalny Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego w Poznaniu opracował technologię wytwarzania makaronu bez gotowania Pesso. Spółka Agro-Wodzisław zakupiła ją na wyłączność.

Szynka i parówki w wersji wege

Na rynku debiutuje linia produktów pod nazwą VeggieDay. To urozmaicenie diety dla wegetarian i tych, którzy są na diecie bezglutenowej.

Z myślą o kobietach

OSM w Krasnymstawie wprowadziła do oferty serię jogurtów pitnych Calpro z wysoką zawartością wapnia oraz innych cennych dla organizmu witamin i minerałów, adresowaną w szczególności do kobiet.

Woda dla bystrzacha

Żeby zachęcić dzieci do picia wody także zimą, firma Nestlé Waters wprowadziła do sprzedaży specjalną linię butelek.


1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu