Szukaj:


Niedziela, 24 Września 2017




Szpinakowa odmiana

Z myślą o konsumentach szukających alternatywy dla tradycyjnych wędlin, firma Aves przygotowała wyroby garmażeryjne uzyskiwane z delikatnego mięsa z kurczaka oraz szpinakowego farszu.

Nie ma mleka? Nic nie szkodzi

Śnieżka firmy Emix to dodatek dzięki któremu można błyskawicznie wyczarować wymarzone letnie desery.

Powrót owocowych

Gotowe do spożycia zupy owocowe z makaronem zamknięte w wygodnych torebkach to coś, czego na rynku dotąd nie było.

Drugi lodowy sezon Kubusia

Po ubiegłorocznym sukcesie soczyście owocowych sorbetów Kubuś Play do lodowej oferty marki tego lata dołączyły dwie nowości.

Kisiel na zimnej wodzie? Czemu nie

Delecta rewolucjonizuje segment kisieli instant, wprowadzając do niego produkty, które przygotowuje się na bazie zimnej wody.

Nie ma jak sałatka z tuńczyka

Przetwórstwo Rybne Łosoś wprowadziło w lipcu do sprzedaży produkty, które mają wielu wielbicieli.

Chrup topinambur

Za sprawą chipsów z suszonego topinambura można spróbować tego niezwykłego warzywa oraz zapomnieć o niezdrowych przekąskach.

Myszki lub kotki na kanapkach

Asortyment marki Fiko wzbogacony został o plastry sera Gouda w kolejnych nietuzinkowych kształtach.

Energia z natury

Do oferty marki Tiger wprowadzone zostały dwie unikatowe orzeźwiające propozycje.

Kotliński Specjał odświeżony

Marka Kotliński Specjał zyskała nowy wizerunek.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu