Szukaj:


Poniedziałek, 05 Grudnia 2016




Barszcz jak u mamy

Dawtona ma idealną propozycję na wigilię, ale też codzienny zdrowy obiad dla rodziny.Jest nią przygotowany w 100 procentach z naturalnych składników barszcz czerwony.

Zapach wizytówką domu

„Perfumy do wnętrz” – taką nazwę nosi nowa linia odświeżaczy powietrza firmy Ravi, sygnowanych marką Clean Therapy.

Zasmakuj w Łaciatych

Bogatą paletę śmietankowych serków do smarowania marki Łaciate uzupełniły dwa kolejne warianty.

Obiad ekspresowo

Łmeat-Łuków przedstawia serię dań i sosów gotowych Ekspresowa kuchnia.

Ser z dedykacją dla najmłodszych

Na sklepowe półki wkraczają Pikserki – plasterki sera żółtego najwyższej jakości od renomowanego polskiego producenta OSM Sierpc.

Polskie jabłka w trzech odsłonach

Nowe 100-procentowe soki tłoczone Hortex zakasują smakiem oraz gęstą konsystencją.

Odkryj śledzie na nowo

Koniec z nudą w akcesoriach

Firma York proponuje wyjątkową linię produktów Your Collection, które ułatwią prace porządkowe i ozdobią każde wnętrze.

Góralki są trendy

Nowe opakowania Góralek to połączenie tradycji z nowoczesnością.

Pasztet z kategorii premium

Indykpol przedstawia pasztet, jakiego dotąd na rynku nie było.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2016




Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu