Szukaj:


Wtorek, 24 Stycznia 2017




Odrobina luksusu na co dzień

Pochodzące ze Sri Lanki herbaty Tipson powstają z zachowaniem wiekowych metod, a przy tym są idealnie dopasowane do aktualnych trendów. Ostatnio w nawiązaniu do nich zmieniona została szata graficzna oraz gramatury opakowań.

Impulsy w stylu disco

Na rynku debiutują jednocześnie napój energetyczny Disco oraz olejki do e-papierosów Polo. Ich wspólnym mianownikiem jest impulsowy charakter a także fakt, że produkuje się je w Polsce.

Czekoladowe „doładowanie”

Ciasto z czekoladą i błonnikiem marki Wodzisław to coś w sam raz dla osób, które potrzebują czasem (na przykład w długie i chłodne zimowe wieczory) słodkiego „doładowania”.

Americano czy espresso?

Nescafé Azera to seria wysokiej jakości kaw rozpuszczalnych pozycjonowanych w segmencie superpremium. Obejmuje ona cztery warianty, dostosowane do różnych potrzeb i upodobań.

Grześki lub Jeżyki w tabliczce

Firma Colian rozszerzyła gamę czekolad nadziewanych pod marką Goplana. Wśród nowości znalazły się tabliczki inspirowane popularnymi słodkościami z portfolio producenta.

Mleczne przyjemności

Na rynku zadebiutowała linia luksusowych produktów marki Müller. Obejmować ona będzie desery mleczne klasy premium, w której to kategorii producent widzi duży potencjał.

Ekologiczne oleje od Look Food

Look Food – producent zdrowej żywności, oferuje ekologiczne oleje o właściwościach prozdrowotnych, które doskonale sprawdzają się podczas przyrządzania wielu potraw.

Pierwszy budyń z cukrem trzcinowym

Cukier trzcinowy jest coraz popularniejszy i chętniej wybierany przez Polaków. Podążając za tym trendem, Dr. Oetker wprowadził na rynek słodzone nim budynie.

Pomidor w towarzystwie

Do gamy ketchupów smakowych marki Kotlin, w których jest ona liderem i ekspertem, dołączył kolejny unikatowy wariant. Mowa o ketchupie pomidorowo-warzywnym.

Dania w sam raz

Kurczak w sosie chińskim z ryżem, Danie meksykańskie z ryżem i kiełbasą oraz Makaron z klopsikami w sosie bolońskim to propozycje z nowej linii produktów convenience marki Pamapol.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2016




Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu