Szukaj:


Środa, 22 Lutego 2017




Wszystkie smaki Orientu w jednym pudełku

Firma Tea Brothers, wyłączny dystrybutor najwyższej jakości herbat marki Basilur, daje konsumentom okazję, by spróbowali całej gamy mieszanek z kolekcji Oriental.

Dawka energii o smaku kiwi i jabłka już w sprzedaży

Pierwszą nowością marki Red Bull w 2017 roku jest napój o smaku kiwi i jabłka. Produkt zamknięty został w zielonej puszce o pojemności 250 ml, a jego sugerowana cena wynosi 4,99 zł.

Pesso – makaron, którego nie trzeba gotować

Zakład Doświadczalny Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego w Poznaniu opracował technologię wytwarzania makaronu bez gotowania Pesso. Spółka Agro-Wodzisław zakupiła ją na wyłączność.

Szynka i parówki w wersji wege

Na rynku debiutuje linia produktów pod nazwą VeggieDay. To urozmaicenie diety dla wegetarian i tych, którzy są na diecie bezglutenowej.

Z myślą o kobietach

OSM w Krasnymstawie wprowadziła do oferty serię jogurtów pitnych Calpro z wysoką zawartością wapnia oraz innych cennych dla organizmu witamin i minerałów, adresowaną w szczególności do kobiet.

Woda dla bystrzacha

Żeby zachęcić dzieci do picia wody także zimą, firma Nestlé Waters wprowadziła do sprzedaży specjalną linię butelek.

Odrobina luksusu na co dzień

Pochodzące ze Sri Lanki herbaty Tipson powstają z zachowaniem wiekowych metod, a przy tym są idealnie dopasowane do aktualnych trendów. Ostatnio w nawiązaniu do nich zmieniona została szata graficzna oraz gramatury opakowań.

Impulsy w stylu disco

Na rynku debiutują jednocześnie napój energetyczny Disco oraz olejki do e-papierosów Polo. Ich wspólnym mianownikiem jest impulsowy charakter a także fakt, że produkuje się je w Polsce.

Czekoladowe „doładowanie”

Ciasto z czekoladą i błonnikiem marki Wodzisław to coś w sam raz dla osób, które potrzebują czasem (na przykład w długie i chłodne zimowe wieczory) słodkiego „doładowania”.

Americano czy espresso?

Nescafé Azera to seria wysokiej jakości kaw rozpuszczalnych pozycjonowanych w segmencie superpremium. Obejmuje ona cztery warianty, dostosowane do różnych potrzeb i upodobań.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu