Szukaj:


Środa, 31 Sierpnia 2016




W japońskim klimacie

Portfolio instantów marki Oyakata wzbogaciło się w czerwcu o kilka nowości.

Psiakom zatrzęsą się uszy

Firma Partner in Pet Food wprowadza do sprzedaży karmę dla psów, jakiej na masowym rynku jeszcze nie było.

Szpinakowa odmiana

Z myślą o konsumentach szukających alternatywy dla tradycyjnych wędlin, firma Aves przygotowała wyroby garmażeryjne uzyskiwane z delikatnego mięsa z kurczaka oraz szpinakowego farszu.

Nie ma mleka? Nic nie szkodzi

Śnieżka firmy Emix to dodatek dzięki któremu można błyskawicznie wyczarować wymarzone letnie desery.

Powrót owocowych

Gotowe do spożycia zupy owocowe z makaronem zamknięte w wygodnych torebkach to coś, czego na rynku dotąd nie było.

Drugi lodowy sezon Kubusia

Po ubiegłorocznym sukcesie soczyście owocowych sorbetów Kubuś Play do lodowej oferty marki tego lata dołączyły dwie nowości.

Kisiel na zimnej wodzie? Czemu nie

Delecta rewolucjonizuje segment kisieli instant, wprowadzając do niego produkty, które przygotowuje się na bazie zimnej wody.

Nie ma jak sałatka z tuńczyka

Przetwórstwo Rybne Łosoś wprowadziło w lipcu do sprzedaży produkty, które mają wielu wielbicieli.

Chrup topinambur

Za sprawą chipsów z suszonego topinambura można spróbować tego niezwykłego warzywa oraz zapomnieć o niezdrowych przekąskach.

Myszki lub kotki na kanapkach

Asortyment marki Fiko wzbogacony został o plastry sera Gouda w kolejnych nietuzinkowych kształtach.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2016




Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu