Szukaj:


Piątek, 24 Marca 2017




Nowy design Kolorado

Firma Hal przedstawia markę Kolorado w nowej odsłonie. Jako pierwsze prezentuje kostki WC Roll Aroma. Nowy design jest spójny z nową strategią marki i wyróżnia się na półce.

Meble bez odcisków palców

Meble lakierowane na wysoki połysk są w ostatnich latach hitem sprzedażowym, a ich obecność, szczególnie w kuchni, czy w salonie, jest nieodłącznym elementem nowoczesnego designu.

Kaszka inna niż wszystkie

Firma Zott odświeżyła wizerunek kaszek Smakija. Żeby odróżnić produkty od konkurencji oraz wzmocnić ich rozpoznawalność zmieniono kolorystykę wieczka, kubeczka oraz kartonu zbiorczego.

Lemoniada Kubuś Play – limitowana oferta marki

Kubuś wprowadza lemoniadę w dwóch orzeźwiających smakach, z symbolami polskich miast na etykietach napoju.

Gotowe ciasta Pizzola!

Pizzola tworzy swoje produkty na bazie tradycyjnych receptur włoskich. Posiada szeroką gamę autorskich wypróbowanych przepisów.

Fondue Serowe marki Lactima!

Fondue serowe to tradycyjna szwajcarska potrawa przygotowana na bazie gorącego sera i białego wina. Potrawa jest idealnym posiłkiem na spotkania rodzinne, czy w gronie przyjaciół.

Pierwsze na rynku BIO sezamki z czarnego sezamu

Klasyczny smak tego przysmaku firma Bio Naura wzbogaciła o pełnowartościowe białko i kwasy tłuszczowe omega-3 z nasion chia.

Wszystkie smaki Orientu w jednym pudełku

Firma Tea Brothers, wyłączny dystrybutor najwyższej jakości herbat marki Basilur, daje konsumentom okazję, by spróbowali całej gamy mieszanek z kolekcji Oriental.

Dawka energii o smaku kiwi i jabłka już w sprzedaży

Pierwszą nowością marki Red Bull w 2017 roku jest napój o smaku kiwi i jabłka. Produkt zamknięty został w zielonej puszce o pojemności 250 ml, a jego sugerowana cena wynosi 4,99 zł.

Pesso – makaron, którego nie trzeba gotować

Zakład Doświadczalny Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego w Poznaniu opracował technologię wytwarzania makaronu bez gotowania Pesso. Spółka Agro-Wodzisław zakupiła ją na wyłączność.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?



Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu