Szukaj:


Poniedziałek, 27 Czerwca 2016




Zielona w syropie

W ofercie marki Łowicz pojawiły się trzy typowo letnie smaki syropów.

Dania z tuńczykiem ekspresowo

Salatino Express to nowość w asortymencie marki Graal, pozwalająca szybko i łatwo przygotować wartościowy obiad.

Naturalnie od Bakomy

Bakoma rozszerza gamę jogurtów bez dodatków i proponuje konsumentom dwie nowości.

Dragonek wkracza do gry

Na rynku napojów adresowanych do dzieci debiutuje marka Dragonek, dystrybuowana przez firmę Stopol.

Pasztety z Łukowa

Oferta firmy Łmeat-Łuków powiększyła się o pasztety w trzech odsłonach: klasycznej, pomidorowej oraz paprykowej. Nowości łączą wyśmienity smak z wysoką jakością.

Makrela ma głos

Dbając o podniebienia amatorów ryb, firma Graal wprowadziła do sprzedaży kilka nowości na bazie makreli.

Soczystość na patyku

Na tegoroczny lodowy sezon Zielona Budka przygotowała prawdziwą gratkę dla fanów owocowego orzeźwienia.

Trzy poziomy kwaśnej przyjemności

Firma Mieszko dobrze wie, że dzieci nie lubią nudy.

Konkurencja dla napojów

Od kwietnia tego roku Warka Radler 0,0% dostępna jest nie tylko w szklanej butelce oraz puszkach – także w zakręcanych plastikowych butelkach o pojemności 500 ml.

Sery z Goliszewa w nowej odsłonie

Ceko to niewielka firma serowarskiej z Goliszewa w Wielkopolsce, która oferuje konsumentom wysokiej jakości, naturalne i pozbawione konserwantów produkty.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2016




Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.

E-papierosy zdobywają tradycyjne sklepy

Elektroniczne papierosy oraz akcesoria do nich mogą okazać się czarnym koniem w tradycyjnych placówkach handlowych


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu