Szukaj:


Środa, 28 Września 2016




Przekąska i zabawa w jednym

Polmlek rozszerzył portfolio adresowanej do dzieci marki Fiko, wprowadzając do niej serki homogenizowane w czteropakach z owijką.

Rosół wygodnie i szybko

Na sklepowych półkach debiutują koncentraty bulionów sygnowane marką Krakus.

Morskie świderki

Firma Tabit wprowadza na rynek kolejny wysokiej jakości makaron marki Bartolini.

Kawowy klasyk odmieniony

Najpopularniejsza w Polsce i na świecie kawa rozpuszczalna Nescafé Classic pojawia się w sprzedaży w totalnie zmienionym wydaniu.

Czas na… burgera

Chrupiące burgery z kurczaka z linii Czas na…

Sardynki, które kuszą smakiem

Od niedawna oferta firmy Łosoś obejmuje sardynki.

Pomidorowa intensywność

Rodzina ketchupów Kotliński Specjał wzbogaciła się o dwie nowe propozycje.

Przepis na zdrowe przyjemności

W portfolio ZT Bielmar zadebiutowały produkty bazujące na bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe olejach tłoczonych na zimno, sygnowane marką Fithia.

Popcorn gotowy do jedzenia

Firma Lorenz, lider w kategorii popcornu do przyrządzania w mikrofalówce, poszerza portfolio o nowy rodzaj przekąsek tego typu.

W japońskim klimacie

Portfolio instantów marki Oyakata wzbogaciło się w czerwcu o kilka nowości.


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2016




Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu