Szukaj:


Środa, 31 Sierpnia 2016




2016-08-09

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.
2016-06-20

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.
2016-05-06

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.
2016-04-04

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?

2015-10-21

Intymne wskazówki dla tradycji

Produkty do higieny intymnej, zwłaszcza te menstruacyjne, są bez dwóch zdań kategorią pierwszej potrzeby.
2015-04-21

E-papierosy zdobywają tradycyjne sklepy

Elektroniczne papierosy oraz akcesoria do nich mogą okazać się czarnym koniem w tradycyjnych placówkach handlowych
2014-10-20

Virtu rozstawia dania 
w ladach chłodniczych

Kategoria dań gotowych chłodzonych jest niezwykle wymagająca dla detalisty.
2014-05-22

12 smaków sukcesu

Sezon lodowy tuż-tuż. Najwyższy czas na zadbanie o ekspozycję i asortyment.
2014-01-13

Pasta na półce, 
gotówka w kieszeni

Czy w osiedlowym sklepie warto stawiać na specjalistyczne pasty do zębów? Warto.
2014-01-08

Sprzedażowe przeboje 
z ogrodów, lasów i łąk

Kategoria herbat ma teraz mocnego sprzymierzeńca w walce o względy konsumentów – pogodę.


[1] 2 3 4 5 6 7


Przeboje FMCG 2016


Newsletter






Wygodne zakupy z wózkiem Hybrid Super

Ładowne (180 litrów), kolorowe i wygodne w prowadzeniu wózki sprawiają, że klienci chętniej odwiedzają sklep.

Producent krówek zdecydował się na Navireo

Spółdzielnia Pokój – producent znanych w Polsce i za granicą słodyczy, w tym krówek– wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT.

PRO.Display, czyli zdalna kontrola półki

Kluczem do zwiększenia sprzedaży jest właściwa ekspozycja produktów w sklepach.


O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu