Szukaj:


Sobota, 29 Kwietnia 2017



2017-04-28
2017-04-27
2017-04-26



Handel w podatkowej matni

Przewaga kontraktowa czy polityczna?

Wpływ programu Rodzina 500+ na handel – komentarze ekspertów



info





Serki od serca

Należąca do firmy Zott marka Serduszko przechodzi tej wiosny gruntowne zmiany.

Roleski wprowadza wygodniejsze opakowania

W kwietniu Roleski – producent tzw. mokrych przypraw – wprowadza na rynek produkty w udoskonalonej wersji opakowań typu PET z innowacyjną i wygodniejszą zakrętką-niekapkiem.

Dawka energii na co dzień!

Napoje Vitamin Energy od OSHEE sprawdzają się u osób aktywnych oraz u tych, którzy potrzebują dodatkowej energii do działania. Napoje zawierają odpowiednio dobrane witaminy i minerały.

Czekoladowe i błyskawiczne ciasto

Ma wyjątkowo intensywny, czekoladowy smak i jest proste w przyrządzeniu.

Wafle Chrups w opakowaniach

Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie oferuje nowe wafle Chrups w dwóch smakach kakaowym i śmietankowym w opakowaniach 144 g.

Bombonierki na Dzień Matki

Wyśmienite czekoladki i praliny z dedykacją na naklejce w kształcie serca

Nowy design Kolorado

Firma Hal przedstawia markę Kolorado w nowej odsłonie. Jako pierwsze prezentuje kostki WC Roll Aroma. Nowy design jest spójny z nową strategią marki i wyróżnia się na półce.

Meble bez odcisków palców

Meble lakierowane na wysoki połysk są w ostatnich latach hitem sprzedażowym, a ich obecność, szczególnie w kuchni, czy w salonie, jest nieodłącznym elementem nowoczesnego designu.

Kaszka inna niż wszystkie

Firma Zott odświeżyła wizerunek kaszek Smakija. Żeby odróżnić produkty od konkurencji oraz wzmocnić ich rozpoznawalność zmieniono kolorystykę wieczka, kubeczka oraz kartonu zbiorczego.

Lemoniada Kubuś Play – limitowana oferta marki

Kubuś wprowadza lemoniadę w dwóch orzeźwiających smakach, z symbolami polskich miast na etykietach napoju.




Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.

Potencjał ukryty w słoju

Konserwy mięsne to asortyment kojarzony głównie z latem, urlopowiczami i... puszkami.

Czy zakupom w sklepach spożywczych powinna towarzyszyć muzyka? Jakie znaczenie ma panujący w placówce zapach i obecność w niej ledowych ekranów, wyświetlających zdjęcia produktów? Na ile sposób oświetlenia owoców i warzyw wpływa na ich rotację?


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu