Szukaj:


Poniedziałek, 22 Stycznia 2018


-->


2018-01-08

BRANŻA STABILNEGO WZROSTU

Mijający rok 2017 przyniósł branży zdrowej żywności stabilny wzrost. Do zwiększenia wydatków na zdrową żywność przyczynia się coraz lepsza dostępność produktów niemal we wszystkich kanałach dystrybucji.

Rozwojowi ekobranży sprzyja również zmiana świadomości konsumentów i ich stosunku do produktów opatrzonych certyfikatem. Najistotniejszymi czynnikami wzrostu zainteresowania ofertą produktów ekologicznych są: edukacja żywieniowa, świadomość wpływu diety na prawidłowe funkcjonowanie organizmu oraz trend na tzw. zdrowe odżywianie kreowany w mediach – zauważa Łukasz Walczak, Członek Zarządu Look Food Sp. z o.o. Można zauważyć, że coraz więcej osób korzysta z profesjonalnego poradnictwa dietetycznego, zamienia powszechnie dostępne produkty na ich zdrowsze odpowiedniki oraz skupia się na profilaktyce zdrowia.

PRODUKTY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Firma Look Food powstała z myślą o stworzeniu szerokiej oferty produktów ekologicznych, prozdrowotnych i naturalnych najwyższej jakości. Celem firmy jest dostarczenie na półki sklepowe produktów jak najmniej przetworzonych, bez dodatku cukru i w bardzo przystępnych cenach dla konsumentów. Firma Look Food posiada certyfikat EKO wydany przez Ekogwarancję. Specjalizujemy się również w produkcji marek własnych w jak najszerszym zakresie asortymentowym. Misją firmy jest zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie produktów z kategorii zdrowej żywności.

UZNANIE KONSUMENTÓW
Dla spółki Look Food rok 2017 był szczególnie udany. Poszerzyliśmy asortyment o nowe kategorie produktowe, takie jak przyprawy, produkty śniadaniowe czy naturalne produkty probiotyczne. Ponadto nieustannie rozwijamy grupy asortymentowe znajdujące się już w naszej ofercie. Do naszych olejów dołączyły m.in. olej arganowy, z kiełków kukurydzy i sojowy. Staramy się także wciąż zaskakiwać naszych klientów zupełnie nowymi produktami, takimi jak syrop daktylowy, sok z gravioli, gojnik, przywrotnik czy sok z głogu. Od lat pasjonują nas zioła, dlatego też stworzyliśmy niecodzienne mieszanki, wśród nich czystek z nagietkiem, czystek z miętą i czystek z morwą białą. Wprowadziliśmy też dużo produktów poszukiwanych przez wegan– strzałem w dziesiątkę okazał się agar, czyli roślinny odpowiednik żelatyny. Hitem2017 roku okazały się produkty stworzone na bazie kokosa. Zmieniliśmy szatę graficzną soków, postawiliśmy na nowoczesne i łatwe do recyklingu etykiety typu sleeve. Unowocześniliśmy zaplecze badawczo – rozwojowe oraz znacznie zwiększyliśmy powierzchnie magazynowe. Zintensyfikowaliśmy działania marketingowe, przeprowadziliśmy szereg profesjonalnych szkoleń z zakresu zdrowego odżywiania oraz właściwości i zastosowania naszych produktów, odświeżyliśmy stronę internetową, która została połączona z blogiem traktującym o zdrowym stylu życia – podsumowuje Łukasz Walczak, Członek Zarządu Look Food Sp. z o.o.

PROGNOZY NA NOWY ROK

Rok 2018 będzie dla nas czasem intensywnej pracy. Najważniejsze trendy, które będą wyznaczać kierunki rozwoju rynku, to weganizm i „dieta bez...” – bez laktozy, bez cukru, bez glutenu. Konsumenci coraz częściej poszukują produktów roślinnych, napojów będących zamiennikiem tradycyjnego mleka oraz żywności bez dodatku cukru. W odżywianiu zapanuje moda na możliwie czyste etykiety, slow food i przyrządzanie potraw w domu. Rosło będzie również zainteresowanie daniami fit, stąd w ofercie Look Food zamienniki cukru, oleje tłoczone na zimno czy superfoods. Główne cele, jakie chcemy zrealizować, to rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym, a także wzrost udziałów na półce ze zdrową żywnością. W 2018 rok wkraczamy ze świeżymi pomysłami i gamą nowości, które pojawią się w ofercie Look Food tuż po Nowym Roku.
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu