Szukaj:


Wtorek, 26 Września 2017


-->


2017-08-30

Śliwki kalifornijskie na polskim rynku

Amerykanie właśnie rozpoczęli kolejny cykl inwestycji w programy marketingowe w Polsce. Według najnowszych badań konsumenckich, Polacy zamierzają kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości.

Kalifornijską branżę suszonej śliwki reprezentuje California Prune Board. Rada działa już ponad 65 lat, prowadząc programy marketingowe oraz badania. W Polsce inwestycje w programy marketingowe na rzecz wzmacniania rynku śliwki kalifornijskiej zaczęły się w 2014 roku.

Śliwka kalifornijska cieszy się coraz większym uznaniem polskich konsumentów, którzy jak pokazują badania cenią sobie zdrowe i jakościowe produkty. W kampaniach informacyjnych staramy się pokazać wysoką jakość śliwki z Kalifornii, a także dzielimy się świeżymi pomysłami na zastosowanie tego wszechstronnego owocu w kuchni. 70 proc. badanych konsumentów deklarujących chęć zakupu suszonej śliwki, to wspaniały wynik. Kolejne inwestycje w Polsce to dobra informacja zarówno dla polskiego jak i kalifornijskiego biznesu – mówi Esther Ritson-Elliott, European Marketing Director, California Prune Board (Europe).

Jak pokazują najnowsze badania z czerwca 2017 roku, Polscy konsumenci docenili wyjątkową jakość i wszechstronność kulinarną suszonej śliwki kalifornijskiej. Coraz częściej spożywają suszoną śliwkę jako przekąskę. Badania pokazują, że zakup suszonej śliwki częściej niż raz w miesiącu deklaruje 47 proc., natomiast 55 proc. ankietowanych deklaruje chęć spożywania jej częściej niż raz w tygodniu. Blisko 70 proc. ankietowanych jest świadoma kalifornijskiego pochodzenia tych suszonych owoców.

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu