Szukaj:


Czwartek, 25 Maja 2017


-->


2017-05-19

Sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zachęcić klienta do swojej oferty w gąszczu internetowych sklepów? Dowiedz się podczas kolejnego webinaru z cyklu „Omnichannel w praktyce”, który odbędzie się 25 maja.
 

Z raportu „Przyszłość zakupów najważniejsze trendy w retail dziś i w roku 2030” sporządzonego przez Comarch i Kantar TNS, wynika, że Polacy coraz częściej kupują za pmocą internetu sprzęt AGD, TV, Hi-Fi, odzież, kosmetyki a nawet meble.

Już teraz można zarejestrować się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/, by wziąć udział w bezpłatnej konferencji „Prowadź sprzedaż w sklepie internetowym”, której organizatorem jest Comarch. Webinar odbędzie się 25 maja.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się czego oczekują klienci kupujący w sieci, jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do sprzedaży w internecie, jak połączyć strategię sprzedaży offline z online, jak kontaktować się z klientem oraz jak konstruować spersonalizowaną ofertę.

– E-commerce to obecnie jeden z kluczowych kanałów relacji z klientem. Szacuje się, że co drugi polski internauta kupuje online, a sprzedaż internetowa w Polsce rozwija się najszybciej w Europie. W związku z tym dotarcie do klientów w sieci, dobra ekspozycja i pozycjonowanie własnych towarów, nawiązywanie trwałych relacji oraz efektywna sprzedaż to istotne czynniki przewagi konkurencyjnej. Spotkaj się z nami i dowiedz się, jak uzyskać i wykorzystać synergię kanałów offline i online – mówi Tomasz Gutkowski, product manager Comarch e-commerce.
Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu – takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

•    Comarch to firma technologiczna zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych od 22 lat. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i Przemysłu 4.0.
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu