Szukaj:


Niedziela, 25 Czerwca 2017


-->


2017-04-19

Hochland wiarygodny biznesowo!

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej – który otrzymała firma Hochland Polska – nadawany jest na podstawie danych finansowych, tym razem z roku 2016 i 2015, przez Bisnode Polska, wiodącą na rynku wywiadownię gospodarczą.

Do grona nagrodzonych należą firmy o najwyższej ocenie stabilności wystawianej przez Bisnode Polska. Ocena wiarygodności i stabilności firmy, wystawiana przez analityków Bisnode Polska, opiera się na analizie moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor, analizie wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych oraz największej w Polsce bazie relacyjnej powiązań korporacyjnych i osobowych.

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej otrzymaliśmy już kolejny raz, co zwiększa konkurencyjność na rynku – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Słowo wiarygodność ma dla nas zdecydowanie szersze znaczenie i odnosi się do zbioru uniwersalnych zasad, stając się integralną częścią kultury organizacyjnej Hochland Polska. To jedna z tajemnic sukcesu naszej firmy.

•    Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala – spółka Hochland SE – mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Hochland jest obecny we wszystkich najważniejszych krajowych i międzynarodowych segmentach serów. Zatrudnia ponad 4200 pracowników w 12 zakładach produkcyjnych. W 2016 roku osiągnął obrót 1,2 mld euro, notując 5 proc. wzrost sprzedaży. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.

•    Bisnode jest europejskim liderem w dostarczaniu danych i analiz. Pomaga firmom tworzyć bezpieczne relacje biznesowe przez cały okres współpracy. Podejmowanie trafnych decyzji umożliwia klientom poprzez inteligentne wykorzystanie danych. Zatrudnia 2400 pracowników w 18 krajach. Centrala Bisnode znajduje się w Sztokholmie.
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu