Szukaj:


Niedziela, 25 Czerwca 2017


-->


2017-04-18

Jak zwiększyć sprzedaż? Dowiedz się podczas webinaru Comarchu 27 kwietnia

Jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store’ach i na wyspach w galeriach handlowych, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach?


Na te i inne pytania odpowiadają eksperci Comarchu i ich goście. Udział w spotkaniu z cyklu „Omnichannel w praktyce” jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie
http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/
W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom później.

Gościem specjalnym szkolenia z cyklu będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo – wykonawczej.
W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu szybko i bezproblemowo zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy rozwiązania IT, które usprawniają proces obsługi klientów – mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu – takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

•    O Comarch ERP
Comarch to firma technologiczna zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych od 22 lat. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i Przemysłu 4.0.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej mocno rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Wśród klientów, którzy postawili na Comarch ERP są m.in.: Gerda, Muszynianka, Ustronianka, OSHEE Polska, LAKMA, Krakchemia SA, Greenpoint, RayObuwie, Printepms, NeoNail(Cosmo group) oraz reprezentanci innych kluczowych gałęzi rynku.

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu