Szukaj:


Środa, 23 Kwietnia 2014


-->


2012-11-16

ZPM Biernacki wprowadza wołowinę do sieci

Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki podpisał umowę o współpracy z siecią sklepów Kaufland w Polsce. W efekcie w ponad 150 marketach Kaufland - pojawiły się pierwsze produkty pod marką BeefMaster. Wołowina Biernackiego dostępna będzie też w sieci Alma.

 

Produkty z linii BeefMaster to najwyższej jakości wyroby z mięsa wołowego. Są wytwarzane na nowoczesnych urządzeniach, dostarczonych przez światowych liderów technologii produkcji i pakowania mięsa. Zaprojektowano również odpowiednie opakowania i ich grafikę. Produkty z tej linii są dedykowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i kanału HoReCa.
Poza Kauflandem wołowina ZPM Biernacki dostępna będzie również w marketach Alma. Na początek będzie to 5 sklepów w Warszawie oraz placówki w Pruszkowie i Piasecznie.
- Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, sukcesywnie wprowadzamy nasze produkty do sieci handlowych w Polsce. Poprzez współpracę m.in.: z siecią Kaufland zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w naszym kraju – mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.
Jest nad czym pracować. Według danych firmy, średnie spożycie wołowiny na jedną osobę w Polsce wynosi około 2 kilogramów. Dla porównania we Francji jest to aż 40 kilogramów.
Zakład Przemysłu Mięsnego „Biernacki” powstał w 1993 r. Twórcą firmy oraz jedynym udziałowcem jest od początku Wojciech Biernacki. Obecnie 95 proc. produkcji zakładu to wyroby linii wołowej.
 



-->
Przeboje FMCG 2014





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu