Szukaj:


Piątek, 24 Marca 2017




Nowy design Kolorado

Firma Hal przedstawia markę Kolorado w nowej odsłonie. Jako pierwsze prezentuje kostki WC Roll Aroma. Nowy design jest spójny z nową strategią marki i wyróżnia się na półce.

Meble bez odcisków palców

Meble lakierowane na wysoki połysk są w ostatnich latach hitem sprzedażowym, a ich obecność, szczególnie w kuchni, czy w salonie, jest nieodłącznym elementem nowoczesnego designu.

Kaszka inna niż wszystkie

Firma Zott odświeżyła wizerunek kaszek Smakija. Żeby odróżnić produkty od konkurencji oraz wzmocnić ich rozpoznawalność zmieniono kolorystykę wieczka, kubeczka oraz kartonu zbiorczego.

Lemoniada Kubuś Play – limitowana oferta marki

Kubuś wprowadza lemoniadę w dwóch orzeźwiających smakach, z symbolami polskich miast na etykietach napoju.

Gotowe ciasta Pizzola!

Pizzola tworzy swoje produkty na bazie tradycyjnych receptur włoskich. Posiada szeroką gamę autorskich wypróbowanych przepisów.

Fondue Serowe marki Lactima!

Fondue serowe to tradycyjna szwajcarska potrawa przygotowana na bazie gorącego sera i białego wina. Potrawa jest idealnym posiłkiem na spotkania rodzinne, czy w gronie przyjaciół.

Pierwsze na rynku BIO sezamki z czarnego sezamu

Klasyczny smak tego przysmaku firma Bio Naura wzbogaciła o pełnowartościowe białko i kwasy tłuszczowe omega-3 z nasion chia.

Wszystkie smaki Orientu w jednym pudełku

Firma Tea Brothers, wyłączny dystrybutor najwyższej jakości herbat marki Basilur, daje konsumentom okazję, by spróbowali całej gamy mieszanek z kolekcji Oriental.

Dawka energii o smaku kiwi i jabłka już w sprzedaży

Pierwszą nowością marki Red Bull w 2017 roku jest napój o smaku kiwi i jabłka. Produkt zamknięty został w zielonej puszce o pojemności 250 ml, a jego sugerowana cena wynosi 4,99 zł.

Pesso – makaron, którego nie trzeba gotować

Zakład Doświadczalny Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego w Poznaniu opracował technologię wytwarzania makaronu bez gotowania Pesso. Spółka Agro-Wodzisław zakupiła ją na wyłączność.




2017-03-20

Dino Polska SA publikuje prospekt i rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji

Dino Polska S.A opublikowała dziś prospekt emisyjny i rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji.
2017-03-17

Omnichannel w praktyce – czyli bezpłatny cykl webinarów Comarch

Do końca roku 2017 eksperci Comarch i jego goście podczas webinarów będą dzielić się wiedzą o zastosowaniu nowych technologii w handlu.
2017-03-17

Ceny nowalijek na Rynku Bronisze

Z każdym tygodniem tanieją importowane i polskie nowalijki. Są już polskie pomidory, ogórki, sałata, szczypior, koper i natka. Rzodkiewki mają pojawić się przed Świętami Wielkanocnymi.

2017-03-16

Jakie produkty warto mieć w sklepie przed Wielkanocą?

Od kiedy je eksponować? Jak stymulować sprzedaż przed świętami? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci w marcowym „Życiu Handlowym”.
2017-03-15

Jak millenalsi kupują kosmetyki?

Najczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe, ale kupują w sklepach stacjonarnych – wskazują wyniki badania przeprowadzonego we współpracy Mint Media z Uxeria.
2017-03-15

Produkcja cukru w Polsce wzrosła aż o 44 proc.

Kampania cukrownicza 2016/2017 odznaczyła się dużym wzrostem ilości przerobionych buraków cukrowych wobec poprzedniej kampanii.

2017-03-15
2017-03-15
2017-03-15
2017-03-14
2017-03-14
2017-03-13
2017-03-13
2017-03-13
2017-03-09
2017-03-09
2017-03-09
2017-03-02
2017-02-28


[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




-->

Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu